Komt u ook een server toegangsfout tegen terwijl u zich aanmeldt bij uw McAfee account?


Als u ooit McAfee hebt gebruikt, moet u al weten dat dit een van de beste antivirus programma's is. Het biedt niet alleen volledige apparaat bescherming, maar is ook heel gemakkelijk in gebruik. Helaas maakt het niet uit hoe zorgvuldig ingenieurs een antivirus programma ontwerpen, want op een of ander moment wordt het geconfronteerd met technische problemen.

Gedurende dergelijke tijden kunnen gebruikers problemen ondervinden bij het gebruik van het product. Een van de meest voorkomende fouten waarmee McAfee gebruikers worden geconfronteerd, is dat er een server toegangsfout wordt weergegeven tijdens het inloggen. Wanneer een gebruiker de software probeert te downloaden en te installeren op een Windows apparaat, geeft het installatie programma dit foutteken weer:

Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het aanmeldings proces van uw McAfee product. Probeer het over een tijdje nog eens.”

Deze glitch verschijnt als u het verkeerde land selecteert tijdens het download en installatie proces. Maar u kunt een van deze oplossingen gebruiken om het probleem op te lossen:

• Selecteer de taal van aankoop

• Voer het McAfee ondersteunings programma uit

Corrigeer de taal van aankoop

  1. Sluit de installatie wizard af.
  2. Navigeer naar uw account en zorg ervoor dat de juiste taal voor uw aankoop is geselecteerd in de vervolgkeuzelijst bovenaan de pagina. Als de verkeerde taal is geselecteerd, corrigeer deze dan.
  3. Probeer het product te verwijderen en te installeren.

Als u het probleem nog steeds tegenkomt, probeer dan de ondersteunings programma's uit te voeren op basis van uw besturings systeem. U kunt de technische ondersteuning van McAfee raadplegen om te leren hoe u dit moet doen.

Voer het McAfee ondersteunings programma uit

Een andere manier om het probleem op te lossen, is door een van de McAfee ondersteuningen uit te voeren op basis van uw besturings systeemversie. Als u een Windows 10  of 8 gebruiker bent, kunt u de Software Install Helper installeren en uitvoeren.

  1. Download de Software Install Helper tool van de website en voer deze uit.
  2. Typ uw geregistreerde emailadres en wachtwoord en tik op Aanmelden.
  3. Klik op Start, ga akkoord met de licentie overeenkomst en volg de aanwijzingen.
  4. Binnen 15 minuten wordt de geinstalleerde software opnieuw geinstalleerd om het probleem op te lossen.

Wanneer de Software Install Helper tool is voltooid, wordt de glitch opgelost. Voor meer ondersteuning kunt u contact opnemen met onze technische ondersteuning van McAfee, via email, live chatondersteuning of telefoon.

Voer het hulpprogramma McAfee Pre install uit

De Pre Install Tool bereidt uw apparaat voor op software installatie. Voor meer informatie over het downloaden en uitvoeren van de Pre Install Tool kunt u altijd ons McAfee bellen Belgie klantenservicenummer.

  1. Download de Pre Install tool en sla het bestand op een tijdelijke locatie op.
  2. Dubbelklik op het exe bestand en volg de aanwijzingen op het scherm.
  3. Lees het waarschuwings bericht en tik op de knop OK om akkoord te gaan met de wijzigingen.
  4. Nadat de installatie van het hulp programma is voltooid, tikt u op OK -> Sluiten en start u de pc opnieuw op.
  5. Wanneer uw apparaat opnieuw opstart, probeert u het McAfee product opnieuw te installeren.

We hopen dat deze blog je helpt om van de storing af te komen. Maar als u nog steeds problemen ondervindt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze McAfee klantenservice.

Wij helpen u graag verder!

Gerelateerde Links

Popular posts from this blog

HOE KUNNEN WE MCAFEE OP ONS APPARAAT INSTALLEREN?

Hoe de McAfee firewall aan te zetten?

Hoe McAfee Drive Encryption uit te schakelen?